۲ گام مهم برای خداحافظی با کارمندی


عضو شويد


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاريخ : سه شنبه 25 اسفند 1394
بازديد : 7309
نويسنده : نيك گهر

ببینید دوست عزیزم با اینکه نمیدانم الان در چه جایگاهی قرار داری؟ یک نکته را به خوبی باید بدانید و آن هم هدف شماست. همیشه این مثال را در همایش ها و کلاس ها بارها مطرح کردم . یک فرد کنکوری را در نظر بگیرید اگر از او بپرسید هدفت چیست؟ بلافاصله پاسخ میدهد قبولی در بهترین رشته کنکور و اگر ادامه دهید دقیق تر بگو؟ می گوید کسب معدل و نمرات خوب در دانشگاه . بنابراین تمامی اهداف حول محور کنکور و دانشگاه و قبولی و نمرات خوب متمرکز است. حالا از او بپرسید آیا فکر کردید میخواهید چیکاره شوید و حتی چه میزان درآمد کسب کنی ؟ پاسخ کاملا بدیهی است که بازهم هدف در همان جایگاه اول است. به شما پاسخ می دهد خوب حسابدار …..همین

با ذکر این مثال می خواهم این نکته خیلی مهم را خدمت شما عرض کنم که شما باید دقیقاً هدف اصلی خود را از همان ابتدا مشخص کنید تا قطر تلاش ها مشخص شود اگر بنا باشد هدف کوتاه و ضعیف اتخاذ کنید همیشه فکر و ذهن خود را بسته بندی کرده و فقط از قسمت کوچکی بسته استفاده می کنید. بیاییم سراغ رشته حسابداری.اگر یک حسابدار هدفش صرفاً کارمند شدن و دریافت حقوق مستمری باشد همان کار بسته بندی را انجام داده است . کار بدی نکرده ولی با حسابداری چرا. اگر مثلا رشته تاریخ بود بهترین گزینه کارندی شاید باشد اگر چه تاریخ حوزه های گسترده ای هم دارد.در مورد حسابداری این کار اشتباه است.وقتی یک حسابدار حداقل قابلیتش پوشش مالی بیش از دو مجموعه است چرا تمامی انرژی خود را در قالب یک حقوق مختصر زندانی کند.

حالا مطمئناً می پرسید از چه راهی؟ چگونه؟ من در این بخش صرفاً ۲ گام را خدمت شما ارائه می کنم و مطمئناً گام های بیشتری وجود دارد که در بخش های دیگری ارائه خواهم کرد.

گام اول : حتما با کارمندی محض شروع کنید

بله درست متوجه شدید برای اینکه بتوانید خیلی خوب با کارمندی خداحافظی کنید باید یک کارمند عالی باشید. دقیقاً مانند بازیکن فوتبالی که در اوج موفقیت و شهرت از دنیای فوتبال کناره گیری می کند.علت مشخص است او هدف بلندتری دارد که شاید کسب درآمد بیشتر است. متاسفانه برخی از دوستان گلم همانند برداشت اشتباه از کلیپ بالا، تصور اشتباه دارند و آن اینکه تمامی درها را می بندند و تازه شروع به غصه داری کارمند نبودن می کنند.شما باید حداقل ۲ سال بطور تمام وقت و در اوج فشار کار حسابداری بمانید تا حداقل یک گرایش را مچاله کنید و بعد در آن حوزه وارد جذب پروژه شوید نه اینکه صرفا با احساسات خود وارد عمل شوید.

گام دوم : سطح اطلاعات خود را به مرز مدیریت حسابداری  برسانید

الان در همین جشنواره نوروزی اگر استقبال کرده باشید من یکی از بسته ها را به همین عنوان اختصاص دادم. با حذف تبلیغات محض می خواهم عرض کنم شما در بسته دوم نیاز به آموزش هایی دارید که ذهن شما را برای کارهای مدیرتی در حوزه حسابداری آماده کند مثلا آموزش ببینید چگونه تبلیغات کنید، بازار هدف پیدا کنید، چگونه قرارداد منعقد کنید و اینکه چطور با درآمد خود سرمایه گذاری کنید.دوستانی که قبلا از این بسته ها استفاده کردند ایمیل می زنند به بنده و خیلی واضح بیان می کنند درآمد ۱٫۵ میلیون تومان را با چند حرکت به ۴٫۵ میلیون تومان در ماه رسانده اند.بله دوست عزیزم بازا کار مخصوصا در سال ۱۳۹۵ بسیار زنده و تشنه است ولی بدون برنامه و اطلاعات تخصصی خیلی خوب تازه گرفتاری به بار می آورد. چون GPRS سازمان امور مالیاتی در قانون جدید با نام ماده ۲۷۶ بر روی هر حسابدار نصب می شود و همه حسابداران نسبت به کار خود مسئولیت دارند.




:: موضوعات مرتبط: ساير , ,
:: برچسب‌ها: خداحافظي با كارمندي , كارمندي ,
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








بسته خودآموز حسابداری آس حساب
این وبسایت در سامانه پایگاههای اینترنتی وزارت ارشاد اسلامی ثبت شده است. http://samandehi.ir/Default.aspx

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش حسابداري آسان و آدرس ashesab.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com